Tiada mereka tiada saya

   Assalammualaikum , hehe tengok tajuk macam best je kan kan . Well memang best pun , korang nk tahu tak cmne mak abah saya boleh jumpa n got married . HAHA best sangat depa bercinta camni , mak saya orang bakar arang je sama la abah saya . Depa tu duduk satu taman n rumah dorang depan je kira neighbour la jugak . Dorang sebenarnya jarang meet , walaupun dorang jarang meet dorang ada posmen hehe . Dorang jumpa pun time dorang dah tunang . Sweet kan dorang couple . Hehehe .. Well nak dipendekkan cerita lepas dorang kahwin , dorang terus stay sabah 2 years . pastu balik semenanjung stay d KL . After 10 years they got my big brother . Lamakan dorang tunggu nak dapat abang saya . Then tahun 1995 dapat la saya hehe gugugaga . pastu lepas 2 tahun dapat la my lil brother yang giler manja arr. haha . Muka garang dalam hati ad taman kott .So dah 29 tahun mak n abah kahwin rasa cepatnya tapi kami still young hehe . Mak cakap patutnya umur mak ni dah dapat cucu dah haha . Nasib la dapat anak lambat nak wt cmne hehe . Saya harap sy dapat someone macam abah saya . well sikit sikit dah la nak cerita . bbye . Assalammualaikum
Sweet kan depa walaupun dah tua .