humm

      Hai :( humm nak citer nie , hari ni sepatutnya jadi hari paling bahagia dalam hidup saya tapi hummm .
Walaupun da tak de pape , saya harap sangat boleh luangkan dgn dia . tapi dia macam buat tak taw je . Semalam dy ada call tapi sy tertido maklumla hidup SINGLE ni selalunya tido awal . Hu,, hope sangat dy faham . Saya nak sangat dengar suara dia . Ye la lama tak berjumpa n dengar sora lagila . Rindu giler . Mulut ni memang ego tapi hati ni duk berharap lagi. Mana tak nya couple lama kott . mata ni tak rela tengok dia duk comment ngn girl len .apatah lagi tweet tweet ni . Ye la dulu saya ngn dia tak sampai cmtu pun. Jealous sangat humm . Klau saya update pun dia takn kan baca . yela blog nie syok syok seniri humm . Comfem dy tak kan baca la . Saya bukan sengaja minta break sy geram ,ego macam2 la . Tapi saya tunggu dy pujuk sya . Tapi dy tak pujuk pun :( mungkin dy betul marah kat saya ataupun dy dah tak suka saya . Cinta mana boleh paksa kan . humm saya tunggu je la :'( Kalau dy still takde respond maknanya dy memang tak de hati kat saya . Saya percaya Allah sudah aturkan jodoh yang terbaik untuk saya . Inshaa Allah :'(


 

saya tunggu awak .